Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Telur Itik??

Wednesday, November 24

huhu..dulu dengar daging itik cam geli je nak makan..sampai skang tak penah plak try daging itik..selalu makan telur masin je produk dari itik nih..tapi baru ni mak mentua ad abagi 2 biji telur itik yang bukan telur masin...maknanya telur fresh la..tak penah makan ni..so blur la nak masak apa ngan telur ni..browse sana sini..cakap buat masak lemak cili api yang sedap..so I give it a try..

ni le masak lemak cili api telur itiknya..gambo waktu malam kuningnye kureng menyerlah..hihi..tapiii..sedap la plak telur itik ni..huhuhu..baru mak tau!!

Adakah pencarian telur itik akan berlaku lagi lepas ni??aduimak..sedap plak huhu..

5 sweet thoughts:

Lovely Bella said...

aah.. dr jauh bella ingt sup tadi.. rupenye kuning die kurang meyerlah eh kak..

Najwa said...

nmpk mcm msk kurma pun ye..

genny da bomb said...

haha bella ni..sup la plak..kamera hp je bella..malam plak tu..walopun kuning nmpk cair je..tp kuning dah ni..hehe

najwa - hehe najwa..masak kurma le plak..ni sebab aku blend semua benda2 lain..serai je tak..haha..

e j a a z i z said...

tray nasi itik pula....sedap gak

Faizal n Fashitah said...

Ha'ah..nampak macam masak kurma. Hmmm telur itik. Errr sedap ke?

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino