Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Salam Aidil Adha to all..

Tuesday, November 16

Selamat berhari raya semua kawan2 blogger,kawan2 se opis yang baca blog ni..kawan2 skolah,kawan2 di mana2 jua..salam aidiladha diucapkan..

Kepada yang balik kampung, hati2 di jalanraya..bawak pelan2 janji sampai..kepada yang tak balik raya (macam saya),raya ala kadar je la kan..hihi..buat la apa2 yang boleh menceriakan raya anda di perantauan..hahah..macam la kena raya kat oversea kan..kat negara sendiri jugak..

InsyaAllah surau kat umah ada buat makan2 potluck sempena raya..so ingat nak bawak bihun la esok pagi masa semayang raya tu..majlis sembelih2 lembu plak akan dibuat pada hari sabtu..insyaAllah kalo takde apa2 yang menghalang,aktiviti ini akan kami join..

Kesimpulannya...malam ni macam2 benda la nk kena buat!!hahahaha..dengan rebus ketupatnya..dengan rendang 2 jenis nye..esok pagi pulak buat bihun lagi..wahh wahhhhh...genny the superwoman in da houseee!!!caiyuk2...ni je la cara nak menghepikan diri beraya bukan kat kampung huhuhuu..



4 sweet thoughts:

Encik Tikus said...

salam aidiladha kak =D

Lovely Bella said...

selamat hari raye kak.. rindu !!!

genny da bomb said...

en tikus-selamat ari raya jugak

bella - selamat ari raya..kurang sesi bergaduh2 manja kt pj bella takde ni hhaa..kehkehkeh

Lenny said...

selamat hari raya genie!

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino