Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

mengidam...

Wednesday, November 10

hahahaa...bukan mak yang ngidam ye..tetiba dapat ym pagi ni dari Sitot a.k.a Anies a.k.a muhaini..ex opismate ku.. gini la lebih kurang ym nya...

sitot : wessshh
BUZZ!!!

sitot: ade ke x ni?

sitot: ke dh p mkn

genny: ado

genny: nape ek

sitot: aku mengidam sesuatu

sitot: hahaha

sitot: abes la ko
genny: ????

genny: ngidam??
genny: apo???
genny: aku ke kena buat??
genny: huhuhu
sitot: kimchi ko la huwaaaaaaaaaaaaaaaaa...

hahahahahaa..dia salahkan megi mak yang boh kimchi buat dia teringin..sebab pregnancy dia kali ni dia obses dengan megi..hihi

To Sitot, insyaAllah aku bawak kat ko nnti passkan kat sesapa yang nak gi Cyber kay!!nasib baik mmg ada lagi..kalo dah abis..kene la aku buat lagi..hahah..takpe..untuk mak2 yong ni insyaAllah la mak buatkan...hihi..itulah namanya sahabat kan..mana bole buat kita buat je..hehhee..

HAH!!!jangan menderu2 suh mak buat macam2 plak ye yang tengah memboyot2 tu!!huahahahahaa...pengsan mak melayan semua nnti hehehe..


untuk tatapan SITOT lagi..hahaha..nantikan kimchiku yang tak seberapa tu..keskeskes

14 sweet thoughts:

fazilzura said...

nmpak sodapppp

JJay said...

huhuhuhuhu..geniiiii..aku pun ngidam gak geni...nak jugakkk...huhuhuhu

genny da bomb said...

zura,rasanya cam jeruk masam masin pedas jek hehe..

jjay - hang jangan nak ngada...boyot lg ka??hahahahhaha..hg kan tekak melayu..reti ka makan benda2 ni hehe

atty's said...

tertiba je kty pun ngidam..camne nie..?

genny da bomb said...

uwaaa kak ty!!kak ti kompem tak boyot kan..hihi..tapi kalo nk rasa nnti saya kasik kak ti sket..hihi bila la nk jumpa..hahaha..takde la sedap sgt smp teringat2kan kimchi..hihi

Lovely Bella said...

bella pun ngidam kak.. akak tlg btkan utk bella leh x...

genny da bomb said...

bella??bella lagi cereweettttttt hahahaha..kang jadi cam makan kuih raye testing tuh kekekeke..

n.a.j said...

kat sini kan genny ada la jual gak kimchi tu..tapi ain taktahu halal ka tak..err, bahan2 yg digunakan mmg takder yg haram kan? kalo takdok, eden nak try beli satu...

genny da bomb said...

ain,ada resepi letak arak jgk ain..resepi aku amik ni mmg dorg dh gunakan mnda2 yg kita bole makan la..cuba baca ingredient dia..kalo yg basic ada yg xpakai leh la bli..dh mcm2 version ada..nk senang wat sdiri ain hihi

Alinx said...

nak jugak =(

anies said...

wess.. ko bwk kn?
nnt pas kt en hubby ek.. tq.. muah2

genny da bomb said...

salina - ko nak ke weh??huhuhu..malu la nk bagi ko

anies - ha aku dah bawakkk..nanti aku kirimkan hihi

nanie83 said...

akak.. nani xdan nak minta kimchi kat akak.. ikutkan isnin ari2 la nk bgtau akak..tp dah jd cm nie plak.. nak bt cm na kan, xdak rezeki.. tp nnt klu preggy lg nani nak leh akak btkan u nani?

genny da bomb said...

nanie,takpa la tadak rezeki tp bole cuba lagi dan lagi kan..

uishh akak ni dh cam jadi mak2 utk org yang jauh dari mak masing2 plak...hahaha..insyaAllah la kalo tak bz time tu hehe

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino