Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

nuqman dah tak takottt..kopak duit makkk..

Friday, February 13

Dulu, dia takut nak naik menan2 bergerak camni..kalo kita nk letak duit dia lari turun..dia cakap dia nak dok je atas tu..takyah masuk duit..mak ok je..lagi mak suka dia nk dok aje dlm mende2 cenggini...tapi itu dulu...skang dia sudah berubahh..dan pandai dahhhh..dah tak takut dahhh..alamatnye perlu le derma2 singgit dua kat setiap menan yang ado...aduile..dah le pegi alamanda...byk plak natang menan boh2 duit ni..nasib baik le umpan cakap nnti naik kat jusco plak..kekekke..kalo tak suma dia nak naik..huhuhu



tetiba warna gambo ni jadik lain sbb mamat ni gi tuko warna masa dia tgk2 gmbo dia..nk tuko balik dah tak buleh haha

ha tekan2 jangan tak tekan

picit lagi picit
siap suh panggil polis sbb sblm dia dok tu ada budak lain naik..dia kata "ummi panggil polis ummi..adik naik keta tu" adusss...




ni masa ari esoknye..gi alamanda gak..mari mewarna hehe
sebenonye ni tunggu abah solat..umpan mak le ni nk suh dia dok diam...kekekkee..mak malas dow nk kejar dia sana sini huhuhuhu

peace..terer dak ummi suh nuqman dok diam kekekkee
aww....mak dulu ingat mak tak sesuwei pakei tudung cenggini..sbb mak rasa cam bibik je bila try tudung org..kekeke..tp..rasanye takde aa buruk benor..ahahhahaha..jgn muntah hokeyy...sape lagi nk puji mak ni...ahakss!abah kata cam bibik gak.huhu tak bg sokongan tol..

2 sweet thoughts:

AbahNuqman said...

Heheh..org umpan ngan cookies famous amos, awak umpan ngan kaler2..okeyla tu. Nuqman memang suka naik benda2 camtu, jumpa je mesin nih terus naik...dia tak paksa buh duit, tapi kesian kan tengok dia..takpe ummi, abah ada satu balang duit seposen kat umah heheh..gambar last tu jgn x tau, ramai yang kenen2 masa ummi gi solat kat surau heheh..apa lagi yang, promote la munawarah ttdi heheks

alinx said...

ok wat ko pakei tudung tu...
shantiqqq beb ^__^

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino