Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

WHY TODAY???????

Wednesday, February 25

saya sgt stress pagi ni...ada meeting kul 8.30,ada keje yang saya kena buat..last minit kena wat keje..ok lagi la..yang mana bleh buat kat umah saya buat..so pagi ni decide nk kuar awal la so that bleh smp awal n siapkan keje sblm 8.30..

bgn pagi..dgr ujan..ok takpe lagi la..dh decide kene kuar lagi awal la kan..buat bekpes nuqman..mandi2 siap suma..kuar la pukul 6.30 pagi hokey..sll dekat kul 7 baru kuar..konon nk bagi smp kul 7 ke leh la wat keje dengan tenang kan..kuar la dlm ujan2 lebat pagi tadi..ingatkan tak jam la kan sbb dah rasa awal gilo kuar..skali..smp kat jam spot..nmpknya jam macam biasa..hampa sket la..tp ok lagi..skali bergerak 10x slow cam siput dari ari biasa...dah mula rasa panas bontot dah...tgk jam..dah kul 7!!adus sgt tekanan...skali baru la tau punca jam..ada kete rosak..erghhhhhhh..sakit jiwa nye..

dah jadi sia2 saya kuar awal sbb kene tempuh bende ni...bila smp kat tmpt yang biasa jam..jadi macam hari2 lain jugak le..mmg sgt tekanan..plak tu arini ramai plak road bully..asik hon sana sini..ng tak bagi laluan nye..ni mak nak hangin ng dua bijik keta ni..W*P 7996(waja makcik pakai tudung nk terkuar)ng satu lagi W*C 9045(wira sorang laki kat dlm)..WEI AKU BAGI SIGNAL LEKLOK APSAL KORANG NG BONGKAKNYE BAWAK LAJU2 TAK BAGI AKU MASUK AAA!!!NAK AKU BELASAH KE!!TAU AA NK CEPAT AKU PUN NK CEPAT GAK!SILE LA BERTIMBANGRASA!!(erghhhhhh sakitnye jiwa!)

last2 smp opis mcm hari2 biasa jugak...kul 8...kelam kabut le nk buat itu ini..aku nulis ni dah kul 8.45..agaknya bos2 pun tgh jam kat jalan kot..tak nmpk rupa lagi..nasib smpt siap keje..

mmg le normal..ujan,normal la kan..ari2 lain pun ujan..kete rosak/accident..malang tu tak berbau kan..tak salahkan akak dua org tu tadi keta dorang rosak..jam...standarddddd..dok sini jam2 tu perkara biasa..road bully..mmg le byk kat kl ni..TAPI..nape mesti sumanye arini!!!!arghhhhh!!dalam saya nk cepat smp opis,saya kena faced sumanye arini..PADAN MUKA SAYA!!

sekian luahan ati saya...huhuhuhu

5 sweet thoughts:

Mummy Dasy said...

Mmg sll mcm tu bile kite dah budget masa & nak cepat time2 tu ah bende2 yg x diingini terjadi... bad day

alinx said...

sabar beb...
rumah aku dlm 20mins away je dr ofis... arini mcm ko, dgn penuh semangat WAJA nk dtg ofis awal so that bole wat final preparation utk meeting ngn vendor @ 10.30am...
kuar rumah dlm 6.50am, aku sampai ofis 45mins selepas itu...
haiyaaa... mcm duduk kat sunway pun ada rasanya...
tp alhamdulillah, semua dah prepare & ready for the meeting... semoga hari ini & hari² berikutnya dipermudahkan urusan kita olehNYA... amin =)

AbahNuqman said...

sian awak yang...sabar2..ganjaran Allah ada pada yg sabar heheh...len kali pegi keja naik ambulan baru cepat sampai hahahahahahahahaha

Fiena said...

ekekeke
patut la mcm ku kenal kelisa biru tepi aku td.. tp xnmpk muka sbb cermin hang tu basah sgt
ekekeke
aku dh agak dh keta hang.. aku xingat no.. ingat KBK ja
sib baik aku dok lane kanan siap2
ekekekekek
sabo je le...

Fiena said...

abahnuqman..
cemana nk g keja naik ambulan..? tu mmg dh xg keja la tu..
unless kalo keja jd drebar ambulan la
ekekekeke
xpun geni.. hang beli la lampu ngan bunyi2 cam ambulan tu letak kat keta ang..
nnt kalo jem hang psg la.. pastu aku leh follow kat blkg
ekekekeke

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino