Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Award dari Mummy dasy

Thursday, February 5

Sebelum ni tak penah pun nk layan tagged ke ape ke sbb mmg malas nk buat..dulu takde blog ada fotopages je..almaklumle fp tu 'laju' sgt tu yang malas kuasa dua..hehe..tapi ni ase nk buat le..mekasih le mummy dasy bg award ni ye..tapi 2008??hehehhe..baru stat buat thn ni ahahhaa..takpe la mummy janji saya buat ye

1. Copy Badge “2008 Cute’s Blogger Award” untuk diletakkan di blog anda.
ok dah buat dah

2. Link atau ceritakan kembali siapa yg memberikan award ini kepada anda

3. Setiap blogger hendaklah menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum pemenang seterusnya

1. Nama sebenar Siti Norbaini Othman...tapi kalo kat kampung panggil Genny..nama ni arwah ayah yang panggil (mak saya yang citer..sbb saya tak sempat ingat cemana rupa ayah saya..tgk gmbr je). ayah meninggal masa saya umo 2tahun..skang saya dah nk masuk 29..soon!! Kat opis saya suh org pggl Siti...sbb saya malas nk explain nape org panggil saya genny..ye la tgk muka budak kampung nama cam org bandar ahhahaha..
2. Dulu saya suka melukis,zaman skolah macam2 pertandingan melukis masuk..tapi nmpknye skill tu masa kecik je ada..masa besar ni dah tak minat sgt dah..
3. Saya suka lukis rumah cendawan kalo saya boring..bagi saya rumah cendawan tu cute jek (sambil membayangkan saya kecik cam smurf dok dlm umah tu) hehehhehee
4. Saya suka memasak..suka try macam2 resepi thru tenet. saya belasah je makan suma benda walopun tak sedap tp saya komen2 le..sbb tu kalo boleh saya suka nak masak sendiri..walopun tak sedap tapi puas ati..tapi kalo datang mood malas seminggu pun boleh jadi dapo tak berasap!
5. Saya sgt protective terhadap anak saya..sbb saya takut dia ilang..dia penah skali nk lari dari umah..bila saya tgh basuh kete dia lari senyap2 kuar pagar yang tak berkunci..saya pulak mcm bibik kejar dia dgn air tak tutup suma..nasib saya sedar cepat..dia jugak penah lari kuar dari pagar neseri masa saya amik dia..sian saya moks2 kene kejar dia..dh le dia lari laju!
6. Saya boleh jadi sangat rajin..dan boleh jadi sangatttt malasssss ..kalo saya rajin..abis satu umah saya kejakan..kalo malas ya ampoooonnnn sian abah..kekekkekeke
7. Saya tak pandai kelentong,tak pandai tipu..saya jujur orangnye..tp skali org tak jujur or kutuk belakang saya..saya tak dapat nk sembunyi muka benci saya kat org tu..
8. Saya rasa saya ni pendiam..tapi budak2 kat opis kata saya mulut becok n garang..bila saya cakap saya pendiam dorang gelakkan saya...sape paham sape ni??
9. Saya lebih bagus menulis dari bercakap..saya sangat fail untuk bagi idea yang bernas on da spot..saya perlukan masa untuk bg idea2 yang bernas hehehe..
10. Saya tak pandai bodek2 orang..saya tak suka susahkan orang..tp kalo abah...mmg sll saya susahkan..hehehe..saya seboleh2nye takkan bagitau saya ada masalah or dlm kesusahan pada famili saya..saya tak suka org masuk campo dlm urusan rumahtangga saya..

byk lagi ni nak tulis...tp nk 10 je kan..hehehhe

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyertakan nama mereka di blog

kawan blog masih lom ramai lagi..so ni je la yang kene

kirana
akudanherbalife
ayu bicara hati
anis
ok mummy dasy saya dh siap wat kije saya hehehhee..

7 sweet thoughts:

Anonymous said...

amboi2 nak jadi pemenang lak ye..sukati awak la yang, yang penting awak bahagia...

Muzik Hati said...

ayyakkk...
nyesal tgk blog ko... aku kena tagged...

jap ye jap ye...
karang karang aku jawab...

Anis said...

aik?? aku pulak kena??

cikda said...

uik..sekali update 3 entry tu..caya lah genny..caiyok caiyok..haha..aku ingat lg hg suka lukis cendawan, masa sekolah dulu..

ANAKIRANA said...

siti???? adoiii lemah lembutnya aku dgr ahahahhhahahaha

siti ..siti..awat hang tag aku..aku ni pemalas giler nk menjawab tag..sbb aku malas pikir..nak2 pasal fakta2 ni huhuuhuhuh

genny da bomb said...

abah- hehehe bahagia2 sbb malas nk wat kije! hahaha

alinx - nasib ko le sape suh aku tau add blog ko ahahahhaa

cikda - uik hang ingat lagi ke aku suka lukih cendawan ni haha..bagus2 kuat ingatan

anis - terima la hakikat hang pun terpilih keskeskes

kirana - gelak la nk gelak..kekekkee..ampess tol hang..cam tak kene je kan nk panggil aku siti..kalo hampa2 la..budak2 opis dorang tatau nama ni kekeke..

dah aku suh buat tu buat je le...kekekekke..kalo malas buat pun aku tak kesahhh..

genny da bomb said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino