Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Award untuk saya yang kiut

Friday, April 17

hehe..award lagi..dapat dari kak ayu a.k.a MA..pemilik blog cute??wakakkakaka..cute kah saya??mekasih kak ayu kasik award nih..buleh la mak perasan kiyt sebentar...sila kasik laluan pada mak nk rasa kiut ye...hihhihihi


ok dah cukup dah..so untuk org2 kat bawah ni sile la amik award ni jugak ye!korang mmg cute!
maknye HUMAIRAH
mummy Moon
Lenny
kirana
semua skali la yang ada kat sebelah kanan blog mak ni..hehehhehe...sumapun kiut..pening mak nk pilih haha

11 sweet thoughts:

sujaihah said...

wan pun masuk list ni ker?

genny da bomb said...

dah tgk nama dok atas skali tu ye la...kalo dh terasa blog dia ada senarai kat tepi ni sile la buat..hihihihi

Mummy Dasy said...

ngan x malunye me amik ah ye..

genny da bomb said...

mummy kan ada dlm senarai kat sebelah..mmg suh amik pun hihihihi..sila2

atty's said...

salam ziarah

genny da bomb said...

kak atty amik le skali ye..jangan malu2 hihi

sujaihah said...

sajer nak tanyer lagi :P

hr ni aku duk melayan blog je lah :)

sujaihah said...
This comment has been removed by the author.
AbahNuqman said...

amboi ummi ni..org dpt anugerah berita hiburan dia plak dpt anugerah pemilik blog yg kiut...hehe papela ummi asal ummi bahagia sokmo2...

cikda said...

aku tgk..muka budak tu pun ala ala-genny-masa-kecik...

my little family said...

sepi je blog tuan umah ni..bz ke? :-)

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino