Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Dilenyek Lori Sendiri

Friday, April 24

KUALA LUMPUR: Tindakan seorang pemandu lori cuba meniarap sebaik menyedari lorinya mengundur ketika memunggah batu-bata gagal menyelamatkan dirinya. Kepala Lee Eng Wah, 51, berkecai akibat tersangkut pada kotak gear dalam kejadian kira-kira jam 5.30 pagi di Kampung Salak Selatan Baru di sini, semalam.....berita selanjutnya baca kat Harian Metro hari ni la ye..

saya bukan nk citer pasal berita ni..tapi nk citer pengalaman sendiri yang dok belakang lori yang berundur...Allah je tau macam mana rasanya dok belakang lori ni...masa ni tgh menunggu trafik light kat susur nk gi Mines/Balakong tu..jalannye kan cerun sket kan..depan keta saya ni lori yang tatau la bape tan yang panjang mcm sebijik rumah tu...saya betul2 belakang lori ni la n saya mmg dah jarakkan jauh la keta saya dari lori tu....skali saya nmpk lori tu berundur sikit demi sikit...panik la saya dalam keta tu..nasib baik la saya sempat pikir nak hon non stop sambil reverse keta..luckily la keta belakang2 saya pun cepat bertindak berundur skali...mmg dh betul2 lagi skettttt je nak masuk bawah lori tu..nasib baik la pemandu lori tu cepat2 turun letak batu sementara nk tunggu trafik hijau..instead of dia nk pi seri kembangan..dia dah pusingkan lori dia gi ke mines plak..sbb dah lori tu takleh stop sbb berat kot kan...Alhamdulillahh...mmg sepanjang dari situ sampai ke rumah mmg menggeletar la bawak keta..sampai kat kawasan umah abah dah tunggu kat kedai makan dia dh siap oder..saya sampai kedai tu menangis2 le kat abah..huhuhuhu...sampai skang ni saya mmg takmo dah dok belakang lori..kecik ke besar ke saya rela bawak slow2 suh org lain dok depan saya hehe...

3 sweet thoughts:

Muzik Hati said...

ngeriii~

cikda said...

aa ngeri a wei

...$weE+ 666... said...

ishhhhh ngerinyer! imagine pun dah seram bulu tengkuk... ermmm...

salaam genny... thanks for being the silent reader of my blog all this while. as u know, zz akan private kan my blog starting today. i'm gonna add u in my list. so i hope ur intention is pure, and u'll be my fren not enemy k? just 1 permintaan, everytime u drop by my blog, for each entry, can u leave komen, 1 word pun takpe, just so i know u still follow my blog k? thanks much! *much love*

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino