Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

diam tak diam dh pandai melukis budak ni..

Monday, April 6

comel plak tgk nuqman ni conteng2..dia dh pandai la lukis sket2 skang ni..mmg byk buku la jadi sasaran dia..antaranya diari ni lah..dh macam2 dah dlm diari tu dia conteng..dari bentuk ntah apa2 smp la bentuk yang bleh direcognize cam kat bawah ni..dh pandai lukis anak aku..dengan kata lain..dh besar anak aku..hehhee..
maknye asik conquer tv..ni la keja anak..
dah pandai lukis dah anak ummi ni..bunga tu yang penting selambak..mat bunga hihi

kiut lak tgk urup B dia tu senyum2..dah jadi ulat beluncas pun ado haha..

dah nk umo 4tahun dah nuqman..another 3 days..but tak buat apa2 pun lagi..ntah nk buat ke tak..tetiba jadi bz plak ng benda ad hoc yang datang..

12 sweet thoughts:

AbahNuqman said...

Gelak sorang2 org baca entry awak neh..yang kelakarnya tang B yang ada muka org senyum tuh..Cemana B boleh ada tangan atas bawah yg orang heran tu hahaha...

smlm mkn burger king kat alamanda, bawak balik paper crown bagi dia pakai..Nuqman bagitau;
"saya nak jadi raja, nak rehat saje". mana laa budak ni dpt kata2 mcm ni..jadi raja bleh rehat?? hahahahahaha gelak guling2 abah..

ANAKIRANA said...

hiks..lama tak lukis org lidi..
buat la wehh skali ngn housewarming hang..ewah memandai ja kau suruh

my little family / kaftanbatik said...

daya imaginasi budak2 ni tinggi...bagus la camtu ekk.. Anis la asyik dok berlakon depan cermin dan main ngn mainan dia konon2 dia tu Mama la..hehe

Mummy Dasy said...

daya imaginasi... bijak Nuqman melukis

cikda said...

aku setuju dgn Ana..blh gi tgk rumah hg..

awien80 said...

lawak aa anak hang genni..bestnya la..leh gaduh2..leh lawan cakap umi..pastu leh guling sesama..jeles aku...haha

Fiena said...

"dengan kata lain..dh besar anak aku..hehhee.."

ha.. apa lg.. x reti2 nk bg adik kat nuqman...
muahahahahahaahhahaha

my little family / kaftanbatik said...

bila nk story pasal umah baru nih..hehehe

genny da bomb said...

abah- hehe tu la keja anak awak masa awak ada open day tu..umminya monopoli tv..anak kena la mengasah bakat hehehe

kirana - weh tgk le ada bajet aku wat le..kekeke

my little family - kak ayu,budak2 ni mmg macam2 imaginasi dia..pegang pensil pun bleh jadi kapalterbang hehehe

Mummy Dasy - hehe mummy budak2 ni kan macam2 imagination dorang..kadang kita pun tak terpikir hehe

cikda -wohoo tunggu2..ramai sgt org nk serbu umah aku ni..ingat aku nk wat kenduri kawen ke apa hahaha

awien-hehehe anak aku tu mmg..skang ni suka sgt nk bantah aku cakap

fiena- tunggu....kekekeke

my little family-hahaha kak ayu..nk citer pasal umah kang org boring lak baca..tp apa kisah kan..blog kita hehhe..lgpun mmg takde perkembangan sgt..tunggu nk pindah 25hb ni..bajet constraint so stop la membeli belah hahahaha

OneSue said...

tu dia...macam2 bakat dah..pasti suh anak akak lukis kat dinding umah baru...perghh mencabar tu...heheh

genny da bomb said...

sujaihah-kalo dia nk merasa cubitan manja akak cuba la dia try wat hahahaha..

Miss Moon said...

wah pandai nyer nuqman
ceria la semer B nuqman siap ada mata mulut

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino