Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

sneak preview kek..

Wednesday, April 22

tadaaaaaaa...............!!!

abah dh amik kek untuk buat belated besday + farewell nuqman kat neseri esok..citernye lusa la kan hihi






9 sweet thoughts:

cikda said...

uiii comelnyer kek..bukan budak2 jek yg suker..aku pun suka..

shaifulsafar said...

isk... cantiknya kek... courier kat saya sikit.... :-)

genny da bomb said...

cikda - sebijik sejibon cam spongebob...terer tukang lukis ni hehe..

shaifulsafar - wah pagi2 dh cargas komen hihi..sama cam saya gak..ya la kurier,elok2 smp dah melekat tepi2 kotak hehe

kirana said...

cantik...mcm real jer dia lukis
aku tgu hg buat party kat umah baru hang ni :P

genny da bomb said...

kirana - wakakakakka..doa le aku melimpah2 rejeki selalu..leh le wat makan2 jemput kengkawan..takut aku nih suma org nk serbu ng famili2 lagi hahahahhaa..aminnnnn meriah umah aku nnti hehe...

sujaihah said...

berapa sebijik tu kak? lawa la...

genny da bomb said...

kek ni 2kg..kek coklat ng pandan kot...104 hehehhehehehehehe

AbahNuqman said...

Comey kek nuqman neh..walopun kaler baju dia bukan betul2 kaler spongebob... nuqman tengok pon excited, muka umminya apatah lagi..bertambah2 excited plak ekekeke

mama umar said...

comey loh kek nuqman nih..dh dok umah baru nnt wat lah house warming ye..kalo xmo jemput ramai-ramai, jemputlah aku sorang je..hehhehe

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino