Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM UJANNNN..

Thursday, April 23

bila dah jadi baru bleh nk citer ni...

alkisahnya...saya ni mmg pantang le tgk minyak keta tu kalo sikit lagi nak sampai E tu mmg saya cepat2 la cari stesen minyak..kesahnya si abah ni kalo kitorang naik keta skali n mak tgk minyak dh nk E tu mak mmg tak senang duduk le suh dia cepat2 cari stesen minyak..jawapan dia apa tau??

"sempat lagi la jangan risau lah"
"awak ni jangan risau boleh tak,tau la org nnti"(muka boring dengar bebel mak kan hihi)


kalo dapat je jawapan camni mmg mak muncung le smp le dia isi minyak..tak buleh le mmg kena isi gak kalo tak mmg tak sonang idop..

HARI BERSEJARAH , 23 APRIL 2009 PUKUL 2.30 PETANG

teleponku berdering...oo abah rupanya..angkat le kan...

saya : "hello"
mr somi : "yang,orang ada masalah"
saya : "masalah apa plak"
mr somi : "keta orang abis minyak"
saya : " la cemana leh abis plak"
mr somi : " minyak mmg dah sikit..ingat sempat lagi rupanya tak sempat..awak boleh balik tak"
saya : " isk cemana leh abis minyak ni"
mr somi : " orang kan banyak jalan gi visit student..minyak baru isi selasa..takpe jap orang tgk kalo ada teksi lalu awak takyah balik la"
saya : " ada tak teksi lalu? "
mr somi :" ha ada ada takpe awak takyah balik orang naik teksi gi beli minyak"


klik.letak..dok kejap call lagi

mr somi " yang,alhamdulillah dah idop dah keta ni..pakcik teksi tu ajar cemana tadi..minyak mmg kering"
saya "ha...dah dapat pengajaran ayat dah kan...insap ke tak?" (mak mmg sengihhhhhhhh je laaaaa)
mr somi " dah dah insap dah takmo buat lagi"
saya " hihihi ok jangan le buat lagi ye"


dah abisss...

PENGAJARAN AYAT..JANGAN LAWAN CAKAP MAK NI HAHA...KAN DAH KENA HIHIHIHI...JANGAN MARAH ABAHH!!selagi tak kena mmg tak dengo cakap nihhhh..

6 sweet thoughts:

sujaihah said...

hahhaha...laa boleh pulak dia yakin minyak tu cukup...

mr somi..insaf insaf la yer :P

AbahNuqman said...

ku terlalu menaruh harapan tinggi pada keretaku.. lalu tersemput di tengah jalan kekeke

tq ummi, walopun ummi tak wat pape, tapi ummi dah bagi sokongan morak tak berbelah bagi kat abah ni..Alhamdulillah, seb bek ada teksi, kalo tak menapak la abah gi petronas yang jauhnya 3km huhu

genny da bomb said...

sujaihah - ahahahaha tu la kena blajo amik pngajaran ayat

abah - kekekekekeekekekke...tu je nk tulis kat abah hahahahha

kirana said...

org laki ni kena terima hakikat

mulut wife masin

genny da bomb said...

kirana - tu la kan ana..aku mmg dapat rasa mulut aku ni mmg masin lahh hahahahha...

cikda said...

hihi..niat di hati sure nak gelakkan terguling2 kan..tp sian pulak..xper..learnt a lesson today..listen to your wife..even membebel..hahaha..

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino