Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

dah siap dah porch..

Wednesday, April 22

tadaa...dah siap dah letak simen kat porch..ng limited bajet ni je la yang bleh buat dulu..nk cantik2 ke ape ke tunggu la 4 5 tahun lagi hihi..bersyukorrrr dgn apa yang ada...hihihihi

sampai luar dia buat..ingatkan kat dalam je
nk gak bagi ada rumput2 kat tepi tu hihi..tatau la apa motip tak suh buat suma..mcm la rajin nk berkebun kekekeke

camni je buatnyeee...takde la nmpk buruk cam sebelum ni..gmbr sblm lupa lak nk amik
dah2 takmo pening2 pikir apa2 dah...tinggal pending pindah astro ng bayar duit lori jek..yang lain2 kemudian la kalo nk beli..untuk pengetahuan kengkawan..kitorang akan pindah 25hb April ni..tak bape hari lagi dah la..maka tak lama lagi jadi warga bangi la kami hihi..doakan semua yang baik2 saja untuk tempat baru nanti...



10 sweet thoughts:

kirana said...

pindah astro upah org ker?
mintak org astro pindahkan..free
tp kena bgtau smgu awal sbelum pindah.


pastu aku nk bgtau..jgn lupa sehari sblm 25 tu ..hihi besday aku ekkekekeke

sujaihah said...

wahhh..dah siapp akhirnya..

terdetik dihati "bila lah tuan rumah ni nak buat makan2..hehhe"

genny da bomb said...

kirana-hahaha ana aku tak lupa besday hang..dok ingat dh dalam kepala aku ni..hihihi

sujaihah-ahahaha wan..akak kena wat kenduri cam kenduri kawen la gamaknya...ramai nk mai nih..cam umah banglo plak ye hihi..doakan le akak murah rejeki leh le wat makan2 plak

shaifulsafar said...

wah... seronotnya dah dapat rumah....isk.. saya bila erk?

bangi kat mana nih?...bandar seri putra? bukit mahkota?... bangi impian?...

genny da bomb said...

shaifulsafar-bangi kat seksyen 8 shaiful...kat depan pkns tu la..belakang lot2 kedai depan tu..hihihi..meh2 jengukk

my little family said...

Genny, brapa kos bt simen tu.. ok la mcm tu punn kan?

genny da bomb said...

my little famili - kak..murah je..bajet limited kan..hihi kompem tak smp 1k..ratus2 je..tgh2 haha

AbahNuqman said...

sebelum ni sime tu tak sama rata antara sliding ngan porch..dahla ada lubang2..tu yg mintak wat simen balik tu...masuk keta iswara pon ngam2 je utk tutup pintu pagar ng gril..tmpt utk parking just nice... kira nuqman kalo nak kayuh beskal kena wat keluar le keta tu bagi dia main hehehehe...

rumput kat tepi tu bleh la ummi nak bcucuk tanam serai ke, lengkuas ke, kangkung ke..tanam sendiri gitu..menyahut seruan kerajaan spy jadi petani bjaya

genny da bomb said...

ana lupa lak nk jawab ng hang..mana ada astro free wehhh..aku dah call dah..takde dh free2 nih..kena bayar gakk..

Mummy Dasy said...

lawa hikhikhik jgn tanam rumput jek mcm me nnt sudah ah ye..

Related Posts with Thumbnails

***Me nye stories..life is a journey*** Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino